ÄNTLIGEN


Härligt att man äntligen kan logga in! Hoppas att ni stått ut! haha! Kom aldrig in här igår pga allt krångel så har inte kunnat göra et ända inlägg, surt!
 
Har iaf ridit ut med booby idag istället, Hela mitt schema gick åt skogen.. följde det inte alls haha!
priffe har jag endast myst med! jag älskar verkligen min ponny<3
 
 
Har varit funktionär på TORK  idag också! Massa kul med dom goaste vännerna!
 
Nu ska jag passa på att göra tidsinställda utifall att det krånglar igen, så ni har något att läsa! Btw Kul att ni komenterar, Fortsätt med det, då blir vi glada! :D
 
Emelie
 
Visst är han snygg i det oranga shabraket!? Tänk det med ett par gråa eller oranga benlindor. så fint!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0