Fredag den 24 augusti!

Haft världens mysigaste fredag på länge, först så var det skola (kanske lite mindre mysigt) Förresten på tal om ingenting så träffade jag Linn på centralstationen idag, hon är alltid så go o glad. <3 Men efter skolan åkte jag hem till Emelie o Anna som hade gjort hembakad pizza så vi åt den och chillade lite efter det gick vi upp till deras stall där jag blev en hunds lekkompis haha söte Caesar! + att jag var fotograf samtidigt som jag lekte med hunden. Har ingen aning hur jag lyckades med det. Men ni kommer få bilderna av Emelie senare, men efter dom hade ridit tog jag o Anna moppen bort till mitt stall, så fixade vi allt sen runt halv åtta så red jag ett dressyr pass, han var lite stel men ändå mjuk. Vet inte hur jag ska formulera mig, Men kändes ändå bra, så slutade när det kändes hundra. Anna fotade så får se om Emelie lägger upp dom bilderna med eller om jag får dom.
 
Så här har min dag sett ut, lite rörigt inlägg men skulle kunna somna med datorn i knät just nu. Så säger god natt nu med!
 
 
Kram Alexandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0