Stallet halva dan!

Hej hej!
Stallet har varit prio 1 idag, Red långrunda med Bobby, Anna och Debbie och Emma med Mr Romeo!
Hur galet kul som helst!  Han skötte sig galant!
Priffe longerade jag lite snabbt i paddocken endast. Duktig Ponny<3
 
Jag tycker det är så kul att ha mycket att göra! Att få planera för att hinna med allt! vilket känns väldigt viktigt för mig nu, Jag går i nian och har 2 ponnys ( en egen och en typ gratis foder) och för att hinna med allt så krävs det planering så allt sker snabbt och smidigt, utan att man behöver stressa. Håller ni med?
 
2 färska bilder från idag
Priffsson<3
Bobby
 
Jag blir så galet trött på min dator! Man lägger ner tid på att rotera bilder men inte funker det.. nej det gör det inte... Vänd på era huvvun. simple as that ;)
kramar Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0