Tävling!

Nästa tävling för mig och Winnie är på lördag. Vi ska tävla på Dingle naturbruksgymnasium. Vi ska hoppa LC & LB.
 
Men var i väg förra veckan på göteborgs hästsportklubb här får ni en  utvädering från den: (Finns på FB & Instagram)
 
Känslan slår allt!
Lc 4 fel!
Vi hoppar klockrent allt, kommer till 7:an som var ett titthinder direkt ur sväng. Winnie hinner inte märka hindret förrens en meter fram för. Så han stannade... La en volt och hoppade det klockrent. Det ända jag kunnde ha gjort den hår runda var att ha lite mer fart/driv i honom. Annars är jag super nöjd! ♥

Lb Ute
B
lev utesluten. Winnie var sjukt taggad. Lite väl mycket taggad ;) Hoppar ettan tvåan hur bra som helst sen tog han inte mitt tygeltag så sprang förbi. Sen kom 4:an (som var samma som 7:an i förra klassen) han blev han tittig och stannade. Sedan hoppar vi 5, men han tar inte mitt tygeltag igen. Så springer förbi igen= utesluten. Men jag måste lära mig att rida med sitsen mer. Men är sjukt nöjd med hela dagen, det är trots allt vår första riktiga tävling!!!

Världens bästa Winnie!
 
Här filmerna från tävlingen.
 
 
Kram Alexandra!


Kommentarer
Eveline

ååååh vad fina och duktiga ni är!!

2012-08-28 @ 21:33:47
URL: http://brkryttare.blogg.se
josefin

så fin blogg :)

du och winnie är jättefina tillsammans:)

2012-08-29 @ 07:38:26
URL: http://sandbytjejerna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0