10 saker ni inte visste om Priffe ♥

Noolia´s pride ♥

♥ Priffe älskar att vara ute i ALLA väder!

♥  Han är väldigt cool och modig av sig, + i kanten är också att han tar siuationer väldigt lugnt och chill, för att vara  en femåring!

♥ Jag tycker han är väldigt kräsen med vad han stoppar i sig när det gäller mumsbitar och "okänd" mat Haha!

♥ Han kommer ALLTID fram till en i hagen eller överallt egentlige! Han är otroligt social och nyfiken!

♥ Han kan stå lös i stallgången och stå stilla!

♥ Redan efter första provridningen var jag helt förälskad i Priffe, Jag minns första gången jag travade på honom och jag bara tänkte wow!

♥ Han är otroligt pigg och har mycket energi! darför blir han fort otålig och har dåligt tålamod, förutom när det gäller att stå i stallgången! Jag kan stå och pyssla med honom länge och han bara njuter! Det är mysigt! 

♥ Ställer jag mig och kliar på hans manke, gör han samma sak på min axel! Gosisen 

♥ Han är jätteduktig med att gå på och av transporter! Bara man har en hink med gosaker som han gillar så går han på utan att tveka! Vilket är jätteskönt!

♥ Han rullar sig nästan alltid minst två gånger när han kommer ut på morgonen, Ibland spelar det ingen roll om det är hårt i marken, Just nu när det nästan bara är is lägger han sig inte, men annars finns det inget som stoppar honom! Haha!

  Emelie

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0