abstinens!!

Har suttit och tittat runt på youtube, på folks tävlingsfilmer med sina hästar! Igen.. Och jag blir helt till mig! Mitt tävlings-sug är på högsta topp just nu.. Darför får jag sådan inspo till att verkligen träna träna träna med Priffe! Köra på ordentligt nu, trimma och träna för grymma tränare! Utbilda vidare min grymma ungponny! Jag har lite planer nu till våren och sommaren! "Om allt går på räls förstås.. Vågar inte skriva vidare om jag inte skriver detta först! Peppar peppar ta i trä - Håll dig på alla fyra benen nu priffe, inga mera sår, och inga andra dumheter heller!!'"
 
Om jag verkligen kör på med honom nu och hela våren, Så kommer jag om vi är redo både vara med på ett tre dagars träningsläger om det blir av, och kanske även starta några CR under slutet av våren och under sommaren! Det ser jag vekligen fram emot! Vi startar enkelt på låga höjder, så vi leker oss igenom! Vi ska ta det lugnt!  Sen ska han även årsmätas då han fyller sex år den 15 juni! Plutten!
Det finns så mycket jag ser fram emot år 2013! Jag taggar verkligen det nya året! Det blir fokus på Priffe, Min stjärna! speciellt nu när Bobby.. ja ni vet.    
 
Jag älskar verkligen att fira in nya år. speciellt detta. Jag vill verkligen köra på en ny start. verkligen komma igång med allt! Jag har bra vibbar inför 2013. Dock har jag aldrig kunnat lita på min magkänsla, det blir alltid fel iallafall! Jag tycks vara förföljd av otur speciellt under 2012.. Ända gången det blivit riktigt bra var att Priffe blev min, trotts den knackliga starten<3 Jag trodde aldrig jag skulle fästa mig så vid honom så fort. Det brukar ju ta ett tag innan man lär känna varandra. Men jag är helt såld på min grabb! Kan det ha att göra med att vi fick en sådan jobbig start, att vi lärde känna varandra. När jag satt hos honom en hel natt, när han hade haft kolik, och jag var så orolig att han skulle få ont igen, Eller våra promenader. Det kanske inte var så dumt ändå..?? Jag kanske har tur i oturen igentligen? Detta kanske bara gynnar mig och Priffe i framtiden! Att jag nästan alltid lyckas vända saker och ting till något posetivt! Hihi!
 
 
  
Emelie
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0