Glöm inte!

Glöm inte att anmäla er till tävlingen, bläddra ner lite i inläggen! ;)



Kommentarer
Maria

Hur gillar man er blogg? Jag har provat söka på den på fb men hittar den inte. Kraam Maria

2012-12-11 @ 13:11:47
Jennifer

Hej!
Jag gillar eran sida på FB och jag vill vinna för att jag vill så gärna att min kompis blogg ska få lite mer läsare. Det skulle vara så sjukt kul för henne att några får upp ögonen för hennes blogg lite mer för den är så otroligt grym verkligen. Så jag vill göra det här för att min kompis ska kunna få en länk av er :) Självklart är det JAG som gör gästbloggningen ifall jag skulle vinna men i slutet av gästbloggningen så ska det vara en länk på hennes blogg :) Jag antar att ni mailar ifall jag skulle vinna ;)
Kramis <3 (PS: Sjukt grym blogg :D)

2012-12-11 @ 17:35:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0