Godmorgon fina ♥

Har en hel del att göra idag! Först nu på morgonen ska jag upp till hästarna och göra alla grejerna
Sen när jag kommer hem ska jag baka, åka iväg med det till torslanda stallet, för att lämna det till Alex och Ewe som ska sälja det för Us. Det är någon kurs där imorgon nämligen!
Sedan ska jag och en väldigt go och rolig tjej ut och rida tillsammans! Jättemysigt ♥
Efter det ska jag försöka skriva klart en uppsats som ska in när jag kommer tillbaka till skolan, Det hade varit skönt att ha den klar! :D
 
självklart ska jag försöka hinna blogga mellan varven, Kameran hänger med till stallet och ridturen kanske! Kommer att prata med Maria idag också med gästbloggningen! :D
 
Ha en super bra dag nu! så ses vi snart igen!
 
 
 
 
Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0