Hejhej!

 
 
Hon som kom och kollade på Bobby idag, tyckte jag var väldigt duktig och bra för Bobby! trotts att han testade henne och inte fattade galopp, så jag fick hoppa upp en stund, så gick det över förväntan! Det löste sig exemplariskt mot slutet!
och hon ska komma tillbaka redan imorgon! Det bästa var nästan att om hon bestämmer sig för Bobby, så kommer hon bara att ha honom på halvfoder, och då kommer han att få stå kvar! Jätteduktiga var dom!
 
Priffe red jag i paddocken en stund, han var lite stel, antagligen för att han stått och spänt sig, för att han var så rädd för smällarna igår! Men annars jätteduktig! Jag tror han fortfarande inte riktigt lugnat ner sig i boxen sedan igår, för han är lite på tårna där inne! Tror det gör susen att han kommer att få stå i stallet under nyårsafton!
 
Överlag har jag inte varit hemma på hela dagen!, Även mockat ur hela priffes och paybacks hage!....puh! Det var jobbigt, tur att man hade hjälp! Det som göms i snö kommer fram i tö! Haha
 
 
Emelie
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0