Plugg!

Någon mer än jag som hatar franska, fattar inte ett skit!!!
Och pricken över i så har jag prov imorgon. Har sovmorgon men kommer åka tidigare till skolan för att plugga inför provet! Jag har blivit så sjukt skoltrött detta året så det inte är sant! Aja sista provet för terminen, skönt det iallafall.

Kände för att skriva av mig lite ;) Men det jag ville komma fram till var att vinnaren drar jag imorgon för jag måste fortsätta att plugga, annars kommer jag få F och det vill jag inte....

Kram Alexandra



Kommentarer
Agnes Åberg

Hahha, alla dessa former. Aller, Avoir, Être uuhhh man blir ju helt less, grammatik suger ;)

2012-12-14 @ 01:18:15
URL: http://agnessan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0