Snabb och effektiv!

 
Klockan är halv sju, och jag är klar med allt i stallet, Ridit två pigga ponnys och gjort dess grejjer på 3,5 timmar. känns bra! Haha jag brukar inte vara hemma förens kl 9 i vanliga fall.
Nu när jag har så mycket tid över tänkte jag göra lite inlägg för helgen, då mycket ska göras och lite tid för bloggen blir över!
 
Priffe fick uppskattningsvis en helt ny energi idag, när jag började ridpasset ute på ängen. Dessutom skötte han sig suuper denna gången! Helt själva var vi också!  Man märker då att han var trött på samma gamla visa i paddocken, så när jag avslutade passet där så såg han ridbanan med andra ögon haha! Lite roligt för både mig och Priffe! Det har varit så svårt att rida ute med honom, då jag alltid kommit till stallet när det är kolsvart ute!
 
Bobby började jag i paddocken, men han var helt låst i huvudet, så drog då ut på ängen med han med, och hejhå vad det gick! Springa av sig i gallopp på en snötäckt äng var INTE halt fel ;) 
 
 
Ska nu se om jag kan få i mig lite mat i magen också, vilket är en bristvara i min mage , då den kurrar som bara den! :D
 
Emelie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0