Studiedag!

Hur skönt är det inte att ha studiedag? Behövde verkligen det, jag är hyfsat morgon pigg men vaknade av att pappa ringde halv elva. Trodde klockan var åtta då haha!
 
Ska åka till stallet om en halvtimme typ, Winnie får vila idag eftersom jag har franska prov imorgon och måste plugga. Tog en paus i pluggande för att uppdatera er. Jag har börjat kolla på One Tree Hill, igen. Älska serien typ 3 gången jag kollar på den!
 
Idag avgörs även tävlingen om gäst bloggningen. Så anmäl er om ni inte har gjort det!
 
Kommentera gärna ett ämne jag kan skriva om, så kommer det antagligen upp imorgon. Har inga ideer alls.
 
Förlåt för ett rörigt inlägg, men bättre än inget ;)
 
Kram Alexandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0