Mål!

Vi alla har olika mål. Det kan vara allt från att den där första galoppen på den läskiga hästen till att tävla SM. Alla har vi olika mål och vi kommer olika långt. Men som meningen på Carros header är: Genom att sikta mot det omöjliga, når vi den högsta graden av det möjliga! Tycker den stämmer till 100 % Om man kämpar som en galning mot det omöjliga så kommer man så långt som det går. Jag har satt upp ett mål som är högre än det jag tror jag kommer komma till.
 
Det finns många som har kortsiktiga mål och långsiktiga eller inget alls. Som i år har jag som mål med Winnie att försöka få så stadiga rundor i LB som möljigt, Men det viktigaste är att vi har kul! Men som jag är en tävlings människa så har jag satt ett långtsiktigt mål som är högt. Men nu måste jag bara sträva mot det. Och NI kommer att få följa med mig på min resa, både mot och framgångar.
 
 
Det jag vill komma till med det här inlägget är att om man tror på sig själv så kommer man nå sitt/sina mål.
 
Kram Alexandra


Kommentarer
Kajsa

Bra inlägg Alex:-)

2012-08-24 @ 20:16:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0