5 Saker ni inte visste!

1. Jag är otroligt känslig, kan börja gråta hur lätt som helst spelar ingen roll om det är glädje eller sorg. Kan sitta hemma och tänka på ett minne som är bra och så kan jag börja står gråta.
 
2. Efter jag fick Winnie har jag fått sådant självförtroende som hade räckt för halv jordklotet ;) Mycket tack varje allt snällt Linn skriver på sin blogg! <3
 
3. Jag har fått massa kommentarer av folk i stallet att Winnies kropp har blivit jätte fin, mycket mer muskler o.s.v
 
4. Jag rör mig otroligt mycket i sömnen, kan vakna med huvudet neråt, alltså att jag har snurrat runt. Har hänt många gånger, när jag var mindre så sparkade jag i sömnen och det var alltid åt vänster aldrig åt höger märkligt nog :)
 
5. Jag älskar Winnie mer än något annat!
 
Ni får en extra bara för att ;)
 
6. Under tiden jag har skrivit detta inlägg så har jag lyssnat på en och samma låt 5 gånger ;)
 
Kram Alexandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0