Crazy gårdag!

Fy fan vad kul jag hade igår, rent ut sakt!
 
Efter skolan åkte jag till stallet och fixade Winnsson, han fick vila eftersom jag hade lite brottom. Sedan åkte jag hem och hämta moppen och körde till Emma där jag plockade upp henne och sedan bar det av till Bulycke (dit jag ska och tävla imorgon) Träffade massa gamla vänner. Vi fixade allt till fina Tina (Emmas häst) och efter det så hade vi överrasknings fest för Lollo som fyllde 16 i veckan.
 
Hon blev jätte överraskad och glad. Vi åt tårta och pizza, och hade allmänt kul och sedan vid nio någon gång ringer Nellie b till Lollo. Hon blev skit överraskad, ungefär tio minuter senare ringer Henrik Barry till henne, det slutade med att hon började gråta. :) Hon fick även hälsningar från Rolf-Görna Bengtsson och Linn Olsson.
 
Hade galet kul igår, men tyvärr så var jag tvungen att åka hem runt 10 för att jag ska till skolan idag... Vi har gjort ettt arbete som vi ska redovisa för våra föräldrar idag. Tråkigt men sant...
 
 
Vi hörs!
Kram Alexandra
Har verkligen bild brist hoppas på nya imorgon. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0