En blogg!

Har många favorit bloggar, men det är en jag har fastnat för. Den här tjejen är helt grym och genom go (iallafall har jag fått den uppfattningen) Hon rider även grymt och har en skit snygg ponny. Det är sjukt hur fina dom är tillsammans.
 
Så klart pratar jag om Caroline Bågfeldt!
Hon och Chuck är ett ekipage vi kommer se på dom störst banorna snart. Visste ni att innan Carro köpte Chuck så ville jag åka och provrida honom, tjatade jätte mycket på mamma och pappa. Men det blev inget, och sedan var han såld. Och en dag hittade jag Carros blogg och blev super glad att han hade kommit till världens grymaste hem.
 
Det bästa är att på lördag ska hon också till Jönköping och tävla, hon ska även till AW samma vecka som mig och Anna. Längtar! Ska bli jätte roligt att träffa dig Carro! :) Det ända dumma är att jag ska möta henne i LB... Aja åter se hur det går!
 
Kolla bara hur fina hon och Chuck är!
 
 
Mumms vad fina dom är!
 
Kram Alexandra


Kommentarer
Retard riders - Martina

Dem är grymma! Och ponnyn är sjukt fin :D

2012-11-08 @ 19:19:25
URL: http://retardriders.blogg.se
Caroline Bågfeldt

Meen TACK alexandra! Du förstår nog inte hur glad jag blir. Jag vet inte hur jag ska tacka dig.. haha! Känns så töntigt att skriva något som ändå inte visar hur glad jag är... Men TUSEN TACK! Blir så jäkla glad och peppad!
Och jo, tala för dig själv, du och winnie är grymma! :D ses på lördag

2012-11-08 @ 22:20:57
URL: http://carolinebagfeldt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0