Gårdagens leende!

 
trotts att jag är sjuk fortfarande, så fick jag gå upp till Priffe en snabbis igår, Gud vad glad jag blev av att se honom! haha, Det tror jag han också blev, av att se mig för när jag kom in till honom hade jag hela händerna fulla med morötter. Då blev han en lycklig ponny! Jag mockade även åt Bobby, gjorde några hinkar och höpåsar,  sedan var jag slutkörd och kände mig vimmelkantig, Bara att promenera hem igen. sova, och nu har jag vaknat, Ny dag, inget att göra, efterssom jag känner mig bättre, så blir jag extremt rastlös, Jag vill att det ska hända grejjer! shuff shuff!
 
(jag har lite svårt att hålla fingrarna borta från linsen när jag fotograferar) He-he
Ser ni på halsen där han är rakad? Där hade Priffe dropp när han hade kolik, + när veterinären förde slangen genom näsan ner till magen, för att få i honom vatten, också för koliken var hon tvungen att se om slangen kommit rätt, och det ser man genom att det rör sig lite. därför lättare om han inte har sin björnpäls!  Han är likadant rakad på andra sidan. Plutten<3 Det är lite roligt, så många frågor jag får om just dessa två pälslösa fläckar Haha
 
/Emelie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0