Hallooo!!

 
Gissa vad jag ska göra nu!!! OJOJOJOJOJOJOJOOJ trumvirvell!!!!         
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 jag ska göra läxa......
 
 
 
Ha! där trodde ni allt att det skulle vara spännade!! Men det vart det INTE! Hahaha! lättlurade ni e!
 Nej men jag ska faktiskt fixa ordning en massa inför en redovisnig imorgon och jag ska MÅLA alllt från big bang till människans uppkomst! MÅLA!! gaah! Fast ärligt jag är ganska duktig på det! Kommer sitta hela natten med det tror jag! Målar som bäst på natten! + att det är en hel bannimej Plansh jag ska fixa! It gonna take a long time! :DHa det gött! fixar bild på resultatet senare! för jag måste ju skryta lite om min talang! Men vet ni en till sak! Kommer det inte upp en bild på det under natten typ? ja då vet ni att det gått åt skogen! antingen har jag sommnat eller så ser det inte klokt ut!!
 
 
Ha det gött sålängE!! eran Miss E
 
 
BTW jag försöker ställa tillbaka dygnet efter lovet! Det går inte så bra....
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0