Plugg

 
Skrittat på Priffe idag, med Bobbys sadel, Den känns suverränt, Och gud vad snygg han var i det bruna lädret! Hade tänkt mig att aldrig sätta på honom brunt läder, om det inte varit för att ingen annan passar förutom en brun då! haha, Idag ångrade jag mig, han var suupersnygg i det, brukar inte vara ett så stort fan av brunt läder innan! Nu är det typ det ända jag vill ha! haha! tar kort på honom nästa gång så ni får se! :D
 
 Annars kändes Priffe riktigt seg. Men jag har märkt att han blir sådan om han inte blivit riden på typ en vecka, så första gången man rider honom då är han halvdöd asså haha! Och sen blir han bara piggare och piggare, Därimot om han stått ett längre tag, då är det andra bullar, ganska troligt eller? Han tömkörs ordentligt på onsdag istället, för då kan Hanna hjälpa mig, för det där med tömkörning har inte riktigt följt med naturligt för mig, haha! Imorgon skrittar jag Ut med honom! 
 
Bobby har jag också skrittat med, fast en bra bit längre och ute i mörkret med Becka och syster,
 
 
Ha det gott för nu ska jag plugga biologi, matte och tyska, Prov i matte på onsdag och biologi på fredag + Tyska förhör imorgon! TAGGA!  
 
 
 
Emelie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0