Pressen!

Pressen att äga en "känd" häst!

Jag tror att den största pressen kommer från alla er som sitter där ute och läser detta. Jag har inte känt av det så mycket förrens förra helgen då det kom upp för mig att jag vill för mycket i dags läget. Men vi säger att jag inte hade ägt Winnie utan en helt "vanlig" (tolka vanlig rätt) ponny, då hade jag inte blivit så himla besviken på mig själv för att vi inte kom över fösta hindret i LBn (när vi var i Jönköping) utan hade vart nöjd över LCn. Nu säger jag inte att jag inte är nöjd över LCn, för det är jag verkligen. Men jag satt i bilen nästan hela vägen hem och funderade på vad jag skulle skriva. För att det skulle låta som om det hade gått bra! Ni vet ju vad jag valde att skriva. Men eftersom de flesta vet vem Winnie är tror jag det är många som jämför mig som ryttare med Linn som ryttare, vi är två helt olika ryttare som rider samma häst. När jag har hittat Winnie ordentligt, är det bara att se upp! ;)
 
Men jag tycker det är bra att jag har press på mig men det får inte bli för mycket som det har varit nu, jag börjar hoppa på LC & LB, men har bara nollat två cr på LC höjd. Har ungefär hoppa 8 rundor på LC höjd. Men ändå har jag inte gått ner en klass. Jag fick en tankeställare av min syster på väg hem från Jönköping förra helgen. Nästa år är det planerat att vi ska komma ut som ett ruskigt starkt ekipage och sätta nollor 3 nollor i LCn innan jag går upp i LBn igen. Spelar ingen roll om det är CR eller tidshoppning. Ska sätta dom! Sedan ska det bli minst tre nollor i LB innan LA.
 
Kände att det spårade lite från ämnet men var tvungen att skriva lite!
 
 
 
 
 Hade lagt detta inlägget på utkast så hade Emelie vart inne och läst, även lämnat en hälsning!
 
Tjenare en liten surprise häär----- Tänkte bara skriva att du är bäst!! och att du är bääst igen!!! jag är så grymt glad att ha en vän som du!!!!! BÄSTIIIIIIIIIII!!!!!½!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Bäst är du!!!!!! ååååå vad jag älskar digg!!½½½½½½ //////// DIN ÄLSKADE BLONDIN!!!!!!!!!!!!1<<<<333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333
 
Kram en tjej som taggar 2013!


Kommentarer
Mikaela ahleby

Det låter som en bra plan :) Att hitta knapparna på en ny häst tar tid, bara att du har kommit så långt som du har tycker jag är grymt! För winnie är inte lätt(av det jag läst/sett:)) och du rider honom sjukt bra, glöm inte det :)

2012-11-20 @ 15:53:22
URL: http://mikzzan.blogg.se
Sofia Spelkvist

Man hittar inte alla knappar på en gång, hörde någonstans att det tar 1 år att rida in sig på en häst.. Jag hade en jätte speciell ponny när jag var i din ålder i 6 år OCH det sista året vi hade tillsammans gick vi från LD till LA! Det tar tid, speciellt om ponnyn är lite egen ;) ha inte bråttom upp i klasserna, träna för bra tränare och ta det lugnt och hitta rutinen och plus det får du en vän för livet :)

Och sen angående pressen om kändis häst... blir den förstor, sluta blogga! du och hästen ska må bra inte vi läsare!

2012-11-20 @ 20:18:49
URL: http://sofiaspelkvist.blogg.se/
Olivia

Jag har som regel att jag ska bli placerad minst 5 gånger i en klass innan jag går upp till nästa. Det kanske är lite väl mycket men jag tycker man verkligen ska känna att man klarar den klassen. Dessutom har jag ingen bråska upp i klasserna. Tävlar för att det är roligt och jag har heller inte haft min ponny så länge. Lycka till med Winnie i framtiden! :D

2012-11-20 @ 20:56:53
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se
Evelina Blomqvist

Olivia, man kan ju bli placerad med 12 fel.. ;)

2012-11-21 @ 18:14:23
URL: http://epicevelina.blogg.se/
Retard Riders- Martina

Alexandra du är sjukt grym!

2012-11-21 @ 18:32:59
URL: http://RetardRiders.blogg.se
Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Tycker du ska stänga av allt runt om kring och bara koncentrera på dig och Winnie, det är väldigt viktigt! Gör bara det som du tycker känns bäst!

2012-11-21 @ 19:09:01
URL: http://Teamryttarna.blogg.se
Malin

En riktigt riktigt duktig och häftig tjej är du måste jag säga!

2012-11-22 @ 18:49:42
URL: http://maliningrid.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0