Rakad!

 
Jag var uppe i stallet tidigt idag, Red först Bobby, och sen Priffe. Båda skötte sig finnemang!
Imorgon vilar Priffe och Bobby ska gå.
 
Btw. så rakade jag Bobby igår, och han var jätteduktig! Lite rädd för sladden endast. Det blev faktiskt riktigt bra för att vara andra gången jag rakar en häst, och först gången var för typ 1 år sen haha! Nöjd blev jag, och han blev en riktig snyggeponny!
Lite missnöjd häst ? hahaxD
 
 
Senare ska jag och evve ut och ragga sponsorer till ungdomssektionens"julbana" En lite tävling vi i US arrangerar på torslanda rk, Haha!  (Blev inte av idag)
 
 
Emelie
 


Kommentarer
Mikaela

Ni vet ingen som söker medryttare va? :/

2012-11-24 @ 23:48:46
URL: http://Ryttarina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0