Tokponny!

Anna (min syrra) tömkörde priffe igår, För jag fick uppgiften att knoppa Debbie istället... Haha! Vilket jag är ganska glad över, Jag kan, men jag har otroligt svårt att hålla ordning på allt! Tömmarna då, Och Priffe hade otroligt mycket öveskottsenergi så jesus vad han sköt! ,  dock var det väldigt kul att se honom sådan! Jag vet inte men jag blev oroligt glad, orolig och jag blev alldeles varm när jag såg honom skutta runt och ha kul! Haha!
 
 
Idag ska jag iallafall hoppa Bobby och gå långpromenad med Priffe!
 
En sak jag alltid gör är att sommna i bilen, så påväg hem från tävlingen igår, drömmde jag om min och Priffes först start! En clearround på 50 cm tror jag! haha Priffe bara utsrålade! Han var så fiin! Och det gick dessutom superbra!
 
 
Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0