1 Okt!

Först och främst ursäkta mitt lilla utbrott igår. Var skit sur på mig själv så blev sur på allt och alla igår. Nu när jag har tänkt efter så var det bara den sista halvtimmen som gick dåligt. Har filmer som jag ska försöka lägga ut idag. Idag är det första oktober. Sjukt hur fort tiden går. Hoppas den går lika fort hela tiden så det blir vår snart ;) haha. Fast det är mysigt att gå upp innan det har blivit ljust. I veckan ska jag försöka få upp ett inlägg om tävlingsplaneringen för detta året ut. Även planering för Winnie den här veckan. Kram Alexandra


Kommentarer
Tove

Om du skulle hoppa cr på gråbo rk på söndag i då fall kommer jag äntligen få se er i verkligheten:D! Tänkte menligen åka ditt med min lilla b-ponny :)
Du och Winnetoo är jättefina och älskar er blogg!

2012-10-01 @ 15:48:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0