Hallojj!

Hej hej! haft mycket att göra hela dagen! ändå hann jag rida både Priffsson och Bobby! Bobby tränade jag med för christian. gick helt Ok.
Men därimot Priffe! honom tränade jag inte med utan red själv med i paddocken, och det kändes som om allt föll på plats! helt sjukt vad bra det kändes! tog då och travade över ett pyttehinder, och jisses han bara flög över det haha! jag var inta alls med på noterna, jag trodde att han skulle trav trava över inte ta ett jätte språng haha! Så fick han ett litet stolleryck efter för han tyckte det var så kul antagligen? Jag har ju bara hoppat honom en gång sedan han kom, så det var jättelängesen nu haha! Jag kan säga att jag också tyckte det var kul att ta ett språng med honom haha! :D  Men jag kunde verkligen få honom låg och höja ryggen så han verkligen arbetade och gud vad kul det var! :D
 
imorgon har jag mycket att göra! ska göra knoppar på Breeze (en häst i stallet) åt Hanna för att hon ska tävla:) rida priffe och bobby. Vara med och titta på tävlingen. fixa och dona i stallet. få grejer men många timmar till varje typ haha! Det blir iaf en riktigt hästig dag! :D
 
 
/Emelie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0