Hejhej!

 
Precis kommit hem från stallet! Red somsagt Bobby  i paddocken tidigare idag gick han kanon om man tänker från igår! La mycket fokus på volterna att han hänger med med hela kroppen! Roompen halkade efter ibland, och bogen smet in, Men fick snabbt rätat ut det!
 Efter jag ridit Bobby stack jag och Anna till pappas motorsport event. Körde själv en av Pappas folkrace bilar och en annans stooora fyrhjuling! det var suuperkul! Anna filmade lite när jag körde fyrhjulingen! kan kanse lägga upp det, så får ni se när jag håller på med heeelt andra hästkrafter haha! vi är ju som sagt en motorfamilj både pappa och bror kör rally, faktiskt hela släkten utom mig och Anna är mototinteresserade haha!!
 
Priffe har jag gått ut och gått med och ska snart upp igen för att rida Otto!
 
Ha det sålänge! /Emelie
 
 
Glömde säga: Priffe är världens bästa häst! jag älskar honom!!<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0