Posetivt och negativt!

 
Priffe fick vila idag istället, rider honom imorgon eller longerar han ska iallafall få sig en liten galopp, och så  ska vi  se om jag kan fixa dagkort borta i manegen efterssom paddocken börjar frysa på, Det tar sådan tid att få ett riktigt manegekort + att jag inte vill rida där på kvällarna ändå, Det är ju smockfullt med folk under vintertiden! Idag kom det även ett brev från svenska ponnyavelsförbundet!! Ägarbeviset till Priffe låg där i!! Jag vet inte varför jag blev så uppspelt när det kom? Men det kändes ändå speciellt!  Går upp för mig mer varje dag hur mycket den här ponnyn betyder för mig! Han var helt rätt! ÅÅ Min lilla spillevink!<3 Jag blir så glad när jag tänker på honom!
Gud det känns som om jag håller på att skriva en kärleks dikt HAHA!
 
 
Men till den tråkigare nyheten:
Fick reda på en sak idag... Jag vet att det har pratats om det, Men idag fick jag veta att det ska hända.. vet inte riktigt hur jag känner mig just nu, Det handlar om Bobby.  Det känns väll sådär, Det kommer att verkställas vid årsskiftet. Men efterssom jag redan var förberedd på det tog jag det inte så hårt idag Det ver värre när jag började höra pratet. Ni får veta vad det är vid årskiftet.
 
 
Men godnatt alla!
 
 
 
Måste få någon att fota när jag rider ponnysarna. speciellt Priffe! Det är så kul att ha lite bilder, eller snarare massa bilder! :D
 
Emelie
 


Kommentarer
pelli

Jag kan fota någon dag om du vill :D

Svar: Ja! det hade varit asuum!! :D
emelie adielsson

2012-10-29 @ 13:10:27
URL: http://bellabokstav.blogg.se
Annelie

Låter inte som att du ser fram emot årsskiftet, hoppas det inte är något allt för tråkigt.

2012-10-29 @ 16:07:32
URL: http://teamannelie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0