Rensar!

Sitter och rensar bilder från igår. Tog ca 1000 bilder och har tagit bort ungefär 400 än så länge. Det gick så himla bra för Winnie & Evelina igår. Då blev jag stolt. Laget vann både omgången och totalen. Så det blev två blågula rosetter. Jag fick också rosett det är därför han har tre på sig. Jag har nog aldrig i hela mitt liv varit så nervös när jag har vart med någon annan på tävling, kan bero på att Winnie tävlade? Evelina har ridit Winnie ungefär 10 gånger sammanlagt, 5 den senaste veckan och dom andra dagarna när jag var i grekland. Hon tyckte han hade blivit lugnare och stadigare. Fick massa beröm över Winnie. Folk tyckte jag ska satsa på dressyren ;) Igår var jag verkligen stolt över dom!
Visst är dom fina? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0