Svaren!

EF

Nämn 5 saker du inte skulle klara dig utan!

1.      Winnie

2.      Min familj

3.      Vänner som är äkta!

4.      Gifflar (hahah)

5.      Musik!

Kan du göra 10 sanningar om dig själv som ingen vet i ett annat inlägg kanske?
    Klart jag kan J

Hur många hästar har du hyrt/haft som egen?

     Om man inte räknar ridskolan som man hade många olika sköthästar så har jag haft en sköthäst, två medryttar ponnys och Winnie.

 

Anonym

Hur ser dina ridstövlar ut?

   Jag har ett par Supreme high rider. Ska ta kort på dom någon dag!
Vad har du för märke på din hjälm?

Horselife tror jag.

Postat av: sofie

Kände du någon gång innan du skickade iväg mail till Linn att det är ingen idé för hon kommer ändå inte välja mig? :)

Ja det kände jag. Trodde verkligen inte att jag skulle få vara den lyckliga ägaren till Winnie idag!

Postat av: Sara

Kan inte du ha dagens outfit oftare?

Ska försöka bli bättre med det J
Vad var din första reaktion när du fick veta att du skulle åka och prov rida Winne?

Hahah hade biologi prov dagen efter och det gick inte så bra. Var hur hyper och glad som helst!
Vilka är dina bästavänner?

Har många men Anna, Emelie och Evelina! <3
Vad är det pinsammaste du har gjort på en tävling?

Det var när vi var på dingle och Winnie inte ville gå in på banan och jag ledde in honom blev så klart ute sluten hahahaha

Ni är verkligen så fina tillsammans! :)

Tack!

 

Postat av: Anonym

kortsiktiga mål med winnie?

Till våren är det att starta LA.
långsiktiga mål med winnie?

SM.
Vet att du vill hoppa sm med winnie, om hur lång tid hoppas du att du kommer göra det?

Har inte tänkt när men det är en stor dröm. Men det får tiden avgöra ;)
Kommer du ha kvar winnie resten av din ponnytid?

Som vi har planerat nu är det så.
Planer att köpa en till häst?

Jag vill inte ha två just nu, vill satsa allt på Winnie. Lägga mycket tid på honom.
Vad för storhäst vill du ha sen?

Oj, bra fråga. Jag vill ha en som är som Winnie. Han är perfekt!

 

Postat av: isabell

1.      Hur högt har du hoppat men Winnie?

1,30 m.
2. Vad är de bästa med Winnie ?

Allt, om jag måste välja något så är det hans personlighet. Världens bästa ponny!
3. Kände du linn olsson innan du köpte Winnie ?

Nej, har varit helt sjukt att lära känna henne. Hon är den personen som är mest jordnära som jag känner.

Ps// grymt fin blogg :)

Tack!

 

Postat av: Olivia

Vad har du för träns på Winnie? (Märke)

Det är ett vanligt träns som jag inte kan märke på men nosgrimman är från kyro. Sedan har jag även ett pullarträns som jag inte vet märke på.
Ska du tävla någon dressyr på honom har du tänkt?

Ja, men inget jag satsar på ;)
Har du hoppat terräng?

Inte för tränare, men har hoppat utan tränare på en riktig terräng bana. Detta var inte med Winnie utan Zirocco!
Vill du göra det med Winnieeee?

Hade vart kul att testa! J

NI ÄR OTROLIGT FINA TILLSAMMANS!! Ni blir ett RIKTIGT farligt ekipage på hopp och dressyr banorna!! KRAAM <3

Vad glad man blir! Tack!

 

Postat av: Anonym

hej gos!
nu ska man komma på en fråga också...

VAD ÄR DET BÄSTA MED WINNIE ?:D
hihi

Som sagt hans personlighet!

 

Postat av: EmmaPemma

Favoritfärg? Marinblå
Favoritmat? Vet inte
Favoritmusik?  SHM
Mellannamn?  Line Alexandra Gustafsson
Bästaklädmärke/Butik? (Häst&Vanligt)  Har inget speciellt med vanligt/ Gina tror jag

Häst: Kingsland/Myone och horsemeup
Bästa+sämsta egenskap med dig själv?  

Sämsta är att jag blir så otroligt irriterad på mig själv när jag inte gör rätt. Bästa är att jag har bra tålamod och självförtroende.  
Bästa+sämsta ämnet i skolan?

Sämsta: Matte… Bästa: Idrott
Går du kvar på Sam när du börjar gymnasiet eller byter du skola?

Sam är en bra skola men jag vill ha förnedring. Ska till Kitas Ekonomi skola på torsdag. Någon mer som ska dit? Det är från 13.00!

ÄR JAG BÄST ELLER BÄST? :) Emmipemmi du är GRYM!

 

Postat av: maja simonsson

hur va winne första dagen hos er?

Han tittade nästan på allt och var super duper pigg!
hur är han i hanteringen?

Underbar, skulle kunna låta honom stå själv i gången även om det går massa hästar ut och in.
Bästa med winne?

Att han är han!

Postat av: Marta

Vilket stall ståg din förra medryttar ponny i? :)

Ambros Stall heter det bara 500 m från där jag har Winnie nu.

 

Postat av: NH

finns det några negativa sidor hos Winnie?

Inte en ända!
varför har du nästan bara tävlar clear round/pay and jump på honom? :)

För att pappa är ute och reser ofta och när han väl är hemma så är det oftast cr.. Men det ska det bli ändring på. Men det är också bra att få rutiner tillsammans.
du och winnie passar verkligen ihop, ni är grymt duktiga ! :)

Åå tack!

 

Postat av: Tove

Ska du sälja winnie när du fyllt 18?

Ja, Winnie kommer vara runt 12-13 och då kommer han fortfarande kunna göra det han älskar: TÄVLA! Känns inte rätt mot honom att ha kvar honom när han kan lära upp andra killar/tjejer också.

 

Postat av: Stina

1.Vad är ditt mål med Winnie?

SM
2.Brukar du rida barbacka ofta?

Hahah ne.
3.Brukar du träna frihetsdressyr?

Med frihetsdressyr så tänker jag ledaarövningar och det gör jag J
4.När du rider dressyr, vad övar du mest på då, just nu?

Hitta knappar, men mest att få en go känsla.
5.Tror du att du i framtiden kommer ha någon annan häst, när du växt ifrån Winnietoo?

Jag vill ha en stor häst efter Winnie men det får vi se när tiden är inne.

Postat av: Sofie

Hur är winnie att rida ?:)

Ett ord: Underbar!

 

Tack så mycket för alla frågor!

 
Kram Alex

 



Kommentarer
Martina - retard riders

Du svarade att du ville ha förnedring på frågan om din skola, du menar förändring va? :) haha skön

2012-10-25 @ 15:58:04
URL: http://retardriders.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0