Taggar! haha

 
Har varit och fixat winnetoos grejjer, Jag och min syster tar ju hand och rider honom nu när alex är bortrest, och jag kan ju säga att det var lägligt av hennne att åka iväg nu när hon har hagveckan, så jag och Anna får ta det.. och Alex slipper Hahaha :D<3 Ska snart upp och rida ponnysarna. imorgon vilar Priffe, Han behöver det! Bobby ska ridas lätt hela veckan fram till lördag då det är Km, ska bli lite små kul, Men jag hade så gärna velat vara med på Priffe också, Men ingen av oss är redo för det såklart haha! :D
 
 
Emelie


Kommentarer
Lydia

är det linns winnetoo du har? :)

Svar: Linns gamla, ja :)
emelie adielsson

2012-10-29 @ 21:39:57
URL: http://svettfux.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0