21.54

 
När jag äntligen får tid över till bloggen har jag ingen aning vad jag ska skriva? är inte det bara såå typiskt?
 
Fixat och donat med hästar hit och dit idag, Pluggat som aldrig förr. Jobbigt kemi prov imorgon,, T-t-t-t-tagga!! eller?
 
Kommer inte vara med och sälja på föräldramötet iallafall, ska på en värre sak.. Tandslaktaren........ Nej men jag ska spänna min tandställning, så nu blir det att käka soppa och typ mjukmat i en vecka eller två,
Här snackar vi tandvärk och ömma tänder!
 
När jag blivit av med tandställningen ska jag aldrig, jag sa ALDRIG klaga på tandvärk, behöver bara tänka på hur det var efter man spänt tågrelsen i munnen då, så gör det nog inte så ont längre Hahaha!!
 
Jag får se om jag hinner skritta ut på Priffe och Bobby när jag kommer hem, efter tandläkarrrrn:D nu på fre lör och sön ska jag försöka göra många tidsinställda inför veckan så jag slipper ursäkta mig om min dåliga bloggning, Bland annat lite ridfilmer och film på hur stallet ser ut som vi fick en fråga om på frågestunden! :D
 
Ska bli riktigt skönt med studiedag på fredag, pusta ut lite och plugga mer till nästa veckas prov och glosor och allt vad det är haha :D Och defenitivt ge mina underbara ponnys mycket tid, gos och mera gos, putsa alla grejjer MÅSTE göra i helgen, grymt smutsigt!
 
Men ska nu gå och lägga mig, Godnatt :D
 
 
Emelie
 
 
Ska även ta lite nya bilder i helgen om vädret tillåter :D
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0