Det är inte sant..

 
Igår när jag red Priffe i paddocken, så ville han inte gå i en vattenpöl på spåret så han tryckte upp sig mot staketet, mitt knä skrapades/trycktes då upp ordentligt, Fick väldigt ont och lite senare började jag känna att det sved också, tittade då på knät till chock ser jag att det sitter en liten spik som är i ungefär storlek som ett sånt där guldigt häfstift lite tjockare bara, i knät, det var inte så farligt alls igår, gjorde lite ont när jag gick i knät och sved lite i såret. Men ingen fara lixom! Och nu imorse när jag vaknade har jag svårt att böja och sträcka ut benet. det gör förj#vla ont.... så jag får helt enkelt rida i lååånga dressyrläder eller inte rida alls om det gör för ont! F-A-N. HAHA jag orkar inte med min otroliga otur när det gäller skador och att jag blir sjuk aaaaaaa jag som precis blivit av med min ögoninflamation.. Jaja får se hur detta slutar, Kommer att avvakta i några dagar går det inte över eller blir bättre får jag åka och kolla upp det. Vill verkligen inte att det ska bli värre i mitt knä som brukar spöka lite för mig!
 
Ni får ha det super! /Emelie
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Kolla upp evt. blodförgiftning! Mkt viktigtn

2012-09-28 @ 14:49:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0