Följer trenden!

10 saker ni inte visste om mig!:
 
 
* Jag är helt crazy när jag är bland vänner som står mig nära
 
* Om jag är med någon jag inte tycker om eller om jag är arg på en person, visar jag det väldigt tydligt. Jag är väldigt dryg och kan upplevas väldigt kall. Dock händer det INTE ofta att jag blir arg på någon om det inte finns en ordentlig orsak för det, Blir aldrig sur/grinig/arg för små saker, Har viktigare saker för mig! (förutom på min syster och bror haha Syskonkärlek<3 ! )
 
* Min humor är sjuk
 
 
*Jag är laktosintolerant, så varje gång jag sover över hos folk får jag ta med mig egen mjölk, jag klarar inte en frukost utan mjölk!
 
* jag äter som en häst!
 
* Jag är grymt petig att det ska vara rent omkring mig, speciellt i stallet,
utan när jag lagar mat eller mitt rum då ser det ut som en bomb.
 
* Jag har ramlat av 52 gånger 
 
* Hade jag varit tvungen att välja mellan Priffe och Bobby hade det inte gått! Jag älskar deras olika personligheter, och att jag måste rida båda helt annorlunda, så jag rider Priffe hade jag aldrig kunnat rida Bobby t.ex. 
 
*Jag har väldigt lågt och dåligt självförtoende, Men Bobby har faktiskt "hjälpt" mig med detta, låter sjukt men så är det. och människor med högt självförtroende eller iaf utsrålar sjävförtoende avundas jag och ser på nått sett upp till denne!..
 
 
*Jag har sjukt mycket otur och har alltid haft med skador eller att jag blir sjuk och sånt.
 
+ Att jag älskar mitt liv, mina hästar, familj och vänner! Min familj, vänner och hästar värdesätter jag över allt annat! Det förgyller min vardag hellt enkelt
 
 
 
 
Debbie och Priffe!
 
 
 
 
Emelie
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0