Fullt upp!


Haft mycket att göra under dagen så bloggen har stått stilla från min sida.. Tur att vi är två! Lite darför vi bestämde oss för att ha en blogg tillsammans, Bloggen blir inte som ett stressmoment, som det lätt blir för mig när jag bloggade själv.
 
Priffe tappade en sko i hagen i lördags, typiskt.. så det blev en promenad med honom idag. skötte sig gjorde han förutom i stallgången. herre min tid.. där var han otålig! fick räkna till tio en gång, lugna ner mig själv lite haha!
Det är verkligen olika från dag till dag.
 
Bobby red inte jag idag, Utan jag höll en lektion för en tjej på honom. Jätteduktiga var dom!  Emelie agerar ridlärare haha :D
 
 
Jag ska fixa lite tidinställda inlägg för några dagar framöver. kommer ha mycket med skolan nu, Så då kommer det kännas skönt att det blir lite uppdatering! Bland annat ett inlägg med en film på när jag hoppar Bobby! fick ju en fråga angående det på frågestunden, Hur Bobby är att hoppa, så en video och lite text blir det. Håll utkik! :D
 
Jag kan inte se mig mätt på honom! Underbara häst<3
   
Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0