Goddag?

Idag har jag haft sovmorgon sov till halv tolv. Och jag som är morgonpigg? Men det var riktigt skönt att sova ut ordentligt. Men eftersom jag vaknade så sent så blev mitt schema kaos. Skulle ha sett ut såhär:
8-9 vakna/slappa
10 blogga
11 duscha
11.30-12 plugga
15.30 åka till stallet
18 hoppträning

Men nu blev det inte så. Jag får fixa blogginlägg ikväll. Fick inte heller någon tid till att slappa utan det blev direkt in i duschen och plugga. Tog en liten paus nu men ska fortsätta när jag har lagt upp detta på bloggen :)

Idag blir det hoppträning för mig och Winnie. Ska försöka övertala pappa att filmen. Så förhoppnings vis får ni film imorgon :)

Nu måste jag fortsätta med plugget!

Vi hörs, kram Alexandra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0