Godmorgon!

Klockan är tidigt på morran, och jag vet fortfarande inte om jag är vaken? Men pappa kommer snart och hämtar mig hos alex, för jag har lite jobb att göra + att jag har lunch fodring i stallet kl 11.30.. På tisdag eller torsdag ska jag hämta och betala ett döösnyggt träns till Priffsson på Spårhaga Häst och Ryttare. Jag kommer att fota det när det är hemma! älskar det, grymt snyggt. Men planerna imorgon är hoppning på Bobby och en promenad med Priffe, Han har fått ta det väldigt lugnt under några dagar nu, och jag känner att vi har lärt känna varandra mycket bättre och att han har fått känna in den nya miljön ordentligt. Känns bra! Sedan ska jag även göra alla sysslor i stallet, och att jag ska tvätta en box som Priffe lyckats skita ner haha! Alex har lovat att hon ska filma när jag hoppar Bobby, fick en fråga om hur han var i hoppningen i frågestunden (som vi har gjort filmer med svaren) Så då tänkte jag att det är lite lättare om ni får se det på film! :D Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0