Hemma!

Allt som har med hästar att gör är klart!
 
Bobby red jag då ut med själv. Gick hur bra som hellst! Men jag var nära på att ramla av Haha! Jennny med Läcker (ni vet den där svarta nordsvensken jag har lagt ut på bild en annan gång?) Dom kom iaf runt ett hör, och jag travade på väldigt ordentligt med Bobby, tempo lixom och så bara tvärnit! La mig på halsen haha!
 
Med Priffe red jag ut med Lisa från stallet, hästarna var lite fjantiga av si, Men Priffe var så modig och gick först när Lisas häst inte ville gå fram Haha! :D Travade sedan lite i paddocken, Jätte duktig var han!
 
Priffe och Bobby Är dom mest underbara ponnysarna som finns!<3
 
 
 
Emelie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0