Utvädering BHSK!

LC Ute
 
HAHAHA jag dör, jag var skit klantig. Winnie ville inte gå in på banan, så jag hoppade av och ledde in honom så sa dom att jag hade överskrivit dom 45 sekunderna, men dom gav folk startsignal innan man hade kommit in på bannan :/ Så pappa och Lennart Linderlöv gick och överklagade, men då kom dom på att jag hade gått in med honom. Så fick inte hoppa om, men man lär så något nytt varje dag. ;)
 
LB 0+Ute
 
Hoppar hela grunden felfrit, kommer till omhoppingen börjar slappna av och tänker JAG HAR KOMMIT TILL OMHOPPNING I MIN ANDRA LB! Så kommer vi mot tian som var ett helblått plank och han hoppar av SKIT stort, har bild på det visar sedan, och då hänger jag inte med så tar honom för mycket i munnen och då ville han inte mer så vi vägrade ut oss på 11:an. Men är hur nöjd som helst med denna rundan :) FIck förresten beröm av Linderlöv ;)
 
 
 
 
Inlägg var tänkt att komma upp tidigare idag men om man är en klant som jag så glömde jag att lägga ut det :/


Kommentarer
Emma

I LB.n, man får behålla sitt resultat från grunden så du blev inte utesluten utan det blev 0 + ute :)

2012-09-02 @ 19:26:43
URL: http://orksryttarna.blogg.se/
Martina

Gud vad duktiga ni är! :D det går ju bara bättre och bättre :) älskar din positiva inställning med, det kommer man långt med som ryttare! :)

2012-09-02 @ 20:07:43
URL: http://Retardriders.blogg.se
Sofia

Varför inte korta upp lädrena??:/ du rider typ med dressyrläder, svårt att vara följsam då du mer stör honom eftersom man lätt får flaxande ben.. :)

No hate

Svar: Jag hade kortare men min tränare längde dom till det hålet jag har på filmen, men tack för tipset ;)
emelie adielsson

2012-09-02 @ 21:15:15
Sara

Såg ju jättelugnt och fint ut! :)
Och som hon ovan sa, det blev ju 0+ute :)

2012-09-02 @ 21:22:05
URL: http://hamreryttarna.blogg.se
Anonym

Vad duktig du är, han ser inte alls sådär hetsig ut som när Linn hade honom. Han ser ut att trivas med dig! :)

2012-09-02 @ 22:10:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0