11 april!

Godmorgon!
Sitter just nu på bussen på väg till skolan. I skolan idag ska vi på teater och våran lärare visste inte ens vilken vi skulle på, hahah bra jobbat! Efter teatern åker jag till stallet och mockar, gör maten och städar toaletten innan hoppträningen. Jag älskar att träna lika mycket som jag älskar att tävla. Så det ska bli himla roligt att träna idag. Och när man har världens bästa häst gör det inte att man älskar det mindre heller. Winnie gör verkligen min vardag så mycket lättare. Fina ponny!

Idag är jag helt naturel utan smink eller något sådant, just me! Jag älskar att gå utan smink. Det är så himla skönt och allt går så mycket snabbare! Nu fick ni ett inlägg med mycket positiv men det behövs!

Kram Alexandra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0