25/4-13

Vilken tråkig rubrik, men ni vet att jag är dålig på att komma på rubriker.
Nu sitter jag på bussen på väg till skolan. Har en redovisning idag och en inlämning. Har två inställda lektioner också så åker hem innan stallet. Har hoppträning ikväll och då SKA ni få film eftersom min pappa ska med.

Blev lite ändrade planer igår. Jag åkte med in till hors show ändå igår. Emelie fick rida Winnie som ni kanske läste. Det såg jätte fint ut den lilla stunden jag var där. Hon fick även några tips hur hon skulle rida honom och såg riktigt fint ut! Spanade in ett par transportskydd jag ska köpa. Kommer passa till hans tävlings täcke! Han kommer bli så snygg! Denna helgen kommer bli sjukt rolig, kommer träffa en massa nya folk! Jag är rätt så blyg i början men sedan blir jag galen! Haha! Ska träffa ungefär halva gänget som ska till AW också!
Jag längtar!

Kram Alexandra

Transportskydden ser ut som kanten på täcket! Så snyggt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0