Charmigaste jag sett på länge! haha!

Tror jag dör lite! Jag har nått så otroligt kul med ungen som gör alla konstiga men helt klart seriösa miner på bilderna här ovan, men jag kommmer inte ha det så mycket länge till då hon smärre kommer ta dö på mig för att jag lägger upp dom här, men jag vet att hon gillar mig ändå död som levande haha!
Jag vet också att vi är så otroligt snygga och ja vi är helt STENSERIÖSA på dessa bilder, och vi kommer sattsa på modellandet,
Nej men detta är verkligen en helt vanlig dag i stallet för mig! Jag har riktigt roligt, och en stor del av att hålla på med hästar är att man får så mycket vänner och kontakter på vägen. Mina vänner som jag lärt känna genom hästar är dom som står mig närmast helt klart!
/Emelie  
 


Kommentarer
Mikxki

Vilka härliga bilder :D

2013-04-04 @ 15:22:32
URL: http://mikxki.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0