Dagen

Gick upp runt åtta och åkte till stallet, red ett grymt pass på Winnie. Mycket galopp, det behövdes. Efter det kom Anna och Emelie och så åkte vi till den ny öppnade Hööks i bäckebol. Jätte fin byggnad och allt var fräscht. Köpte bara nödvändiga saker. Nya tyglar eftersom de jag har är för långa. Sedan köpte jag ett silvrigt pannband för det jag har till dressyr tränset är lite för litet. Haha har jag inte som är bra eller? ;) Nu ligger jag hemma i min säng och lyssnar på musik. Ska snart räkna lite matte faktiskt. Även fast det är lov men behöver det. Ikväll ska jag på bio med mina systrar. Vi ska se This is 40 tror jag den heter. Ska bli mysigt!

Vi hörs senare! Puss!
Alexandra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0