En hel del snabba fakta!

 
* Jag älskar min nya moppe.. haha! det är en peugot speed fighter 2 för er som fattar hahaha!
* Jag stänger aldrig av min dator.
* Jag ska till falsterbo horse show för första gången i mitt liv iår
* Priffe kommer numera alltid travandes eller galopperande till en i hagen
* Priffe ligger och sover i hagen helt utsräck jätteofta, det känns bra att han känner sig så trygg!
* Jag kommer att sommarjobba iår, och känner mig faktiskt taggad till det!
* Mina planer för sommaren är heelt assuum, och jag vill verkligen hälsa på Priffes gamla ägare, som är en helt underbar familj
* Jag gillar skolan, men INTE tyska och matte! intalar man sig att skolan är kul, så blir det så!
* ´Jag har en lista med 100 saker att göra innan 2013 är slut tillsammans med en av mina närmsta vänner!
* jag är kontrollfreak med min häst! och har oerhört svårt att ta hjälp av andra, för jag vill ha full koll på allt, så att åka på klassresa och ge ansvaret för Priffe till någon annan är det svåraste jag gjort någonsin!..
* jag önskar jag kunde fotografera duktigt
* Jag älskar chailatte
* att shoppa står mig väldigt nära haha...
* Jag har tyvärr gjort sönder så många telefoner bl.a. iphone o.s.v att jag idag kan glömma om att få en ny av  mamma och pappa. utan jag måste köpa telefoner själv tills jag lyckas hålla en telefon hel i ett år. förra höll i 2 månader... Jag tycker själv att det är jättejobbigt att jag inte kan hålla ordning på telefoner
* Jag blir nästan aldrig sur, men klarar inte av att bli orättvist behandlad
* Jag tycker själv att jag har ganska mycket civilkurage
* mitt tålamod tar aldrig slut, men om jag är hungrig. Prata inte med mig förens jag fått mat haha!
*  Jag försöker träna så mycket det går och äta rätt, dels för jag älskar att röra på mig, och för att må bra i framtiden och nu.
* Jag har aldrig problem att träffa nya människor, men jag kan bli blyg i början, men när jag känner mig trygg bland dom jag är med, är jag den som garanterat bjuder mest på sig själv, skojjar inte.
* jag lyssnar alltid på musik i hörlurar innan jag ska sova
* Trotts att jag och mina syskon Anna och Mattias bråkar ofta, skriker och gapar och kallar varandra dumma saker, så betyder dom allt för mig, jag tror inte jag hade klarat mig utan min bror och syster. Det finns inga som jag skrattar så mycket med, tills man ligger på golvet och kipar efter luft efter ett galet skrattanfall, för att nästa dag vara som katt och hund. syskon kärlek <3 
 
Jag hade ingen bild på oss alla tre menmen
 
 
 
Emelie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0