Gårdagen!

Var hela tolv timmar på horse show igår. På förmiddagen var det jag och Evelina som vip. Det var underbart! Hade bästa platserna. Kollade nästan på alla grejer igår. Jag och Ewe virrade runt på mässan som två myror. Vi checkade mest in allt vi ville ha. Transportskydden jag pratade om fanns bara i full. Så det blev inga sådan får se om jag hittar några idag.

På eftermiddagen kom Anna och Emelie in och så mötte vi dem, vi kollade på wc hoppningen och sedan gick vi och till där Linns hejarklack skulle mötas :) Vi gick igenom vad vi skulle göra osv. Sedan gick vi in på arenan. Helt galet vad alla skrek och hejade. Bloggkampen var det roligaste på hela dagen! Ett extra plus var att Linn vann :D
Sedan sprang jag och Anna in som galningar till mässan för att hämta schabraket (hon skulle blinga det så fick hämta det senare)
När vi kom in i arenan igen var det avtackning till Ninja. Tror inte det var ett enda öga tort i Scandinavium. Jag och Anna började stor lipa. Så himla fin häst! Sedan kollade vi på Young riders hoppningen, runt halv elva gick vi till bussen för att åka hem!
Så det ända jag köpte var kryo tävling sätt! Det kommer invigas nästa helg i lilla Edet!

Kram Alexandra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0