Godafton!

 
Hej jag har haft fullt upp hela dagen med stallmöte och ridit två hästar, varav på Otto fick vi avbryta då han inte var helt ren i sitt bakben, men Priffe körde jag på med lite upphöjda bommar och vanlig motionsridning. sen var min kompis Linnea här en stund på kvällen! mysigt!
Nu ska jag nog ta och gå till sängs, Jag är supertrött!
 
Föresten mitt inlägg om mammor som står på läktaren och håller ridlektioner för sina barn under tävling, Jag har idag fått lära mig att det är ok under hopptävling men inte dressyr, och ni som skrev det behöver inte vara anonyma! Jag sa ju faktiskt att ni fick rätta mig om jag hade fel haha! :D så skriv med namn nästa gång! :D
 
 
Emelie


Kommentarer
Emma

Lägg upp videos å sånt på priffe! :)

När ska du tävla med han? :)

2013-04-14 @ 22:44:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0