Heej alla fina!

En sån har fin dag har jag varit på bio, hoppsan lite vardagskul mellan varven, dock vet jag inte hur kul det var haha Vi såg lixom Mama. Den där nya skräckfilmen. helt sjukt roligt! Varför får man en sån kick av att medvetet och självvalt skrämma upp sig själv så mycket? Riktigt roligt har jag haft det med mina underbara vänner Linnea och Matilda ( http://nattstad.se/matildaaeeriksson ) <--- Besök hennes blogg! sen var bästa sis med också
 
Nu på kvällstvisten har vi haft lite snack med mamma och pappa, så vi ska iväg imorgon och kolla på varsinn ny moppe till mig och Anna, sen har vi dessutom bokat tid för moppekurs för lilla mig. (gjorde inte det när jag fyllde 15 för snart ett år sedan haha) det var bara Anna som tog då. Men nu ska lilla rädda jag smyga upp till stallet för att pussa Priffe på mulen, en i stallet var så snäll och hjälpte mig med hans grejer! men jag klarar mig inte att vara heelt borta från stallet en dag ens? Hur ska det gå på klassresan. haha?
 
 
 
 
Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0