Hheeeeeej!

 
Nu har jag precis fått i mig lite mat, så om nån timma drar jag på mig springskorna för en liten runda
När jag kommer hem ska jag tömköra Priffe eller om jag rider ut. Jag har inte bestämt mig än..
 
igår skrittade jag ut jättelänge med honom. och det gick bra, han blev dock riktigt fjantig när jag skulle gå över ett pyttelitet dike med vatten i med honom, och jag menar han vet att det inte är farligt, men jag tog det lugnt och bara lät han utforska en kort stund sen la jag om skänklarna och han hoppade över haha! Diken brukar alldrig vara farliga längre men det var lite läskigt, och jag vill inte ta upp nån konflikt, vilket man aldrig ska göra, då allt ska vara roligt för en unghäst, för att på så sätt alltid få en så posetiv inställning till allt! Snacka om att jag öste berömm över ponnyn när han hoppade haha!
 
 
 
Emelie
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0