seee aloong!

 
Nu drar vi och kollar på mopparna, vi tar stora bussen så vi får plats med två moppar, om vi nu bestämmer oss för dom som vi ska kolla på haha! Det är som om jag skriver att vi ska kolla på ny häst nästan haha! Men hallåååå jag bor och lever med en motorfamilj, om inte en hel släkt egentligen, så jag måste nog erkänna för mig själv att jag tycker att motorsport är liiiiite kul (herregud skrev jag det precis) Men jo lite intresse har man väll. Tänk om pappa läser detta, Vad glad han skulle bli ^^ haha! Vi hörs!
 
 
 
För att blanda in lite häst, får ni denna bilden på mig och Bobby, detta var samma dag som han åkte till sitt nya hem, det var lite jobbigt. Men jag vet inte om jag berättat att han nu inte ägs av familjen som köpte honom av Stina och mig, utan har nu fått komma tillbaka till Johan som Stina köpte honom av! Jag är väldigt glad för det, för Johan tar hand om Bobby som kungen han är! Roligast av allt var att han hade blivit helt paff av hur Bobby såg ut när han John köpte tillbaka Bobby. Stina berättade då om mitt arbete med honom, så idag med hans nya kroppsform, är han en riktigt grym westerhäst som svänger på en femöring, och han tycker det är så kul!
 
Emelie
 
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0