önskeinlägg - snygga ridoutfits!

 
Jag och Alex fick en frågan om vi kunde slänga ihop några snygga ridoutfits och jag kände varför inte? haha Jag gillar att kolla utrusning, men jag brukar inte vara den som sitter och gör collage på sina drömoutfits liksom haha, det finns ju dom! Nu tävlar ju inte ens jag så, jag har inte så stort behov av någon flashig utrustning för tillfället, utan trivs bra med mina hemma grejjer jag har nu, det är liksom heybabberiba, gamla tjocktröjor och svarta tyglar till brun träns..osv haha! :D
 
Jag gillar i alla fall nästan allt, både stilrena och lite mer utstickande. Jag vill gärna ha en "röd tråd" genom stilen, men absolut inte allt i samma färg som man hade när man var liten haha!
 
min favvofärg... Jag var ju bara tvungen! BLÅ!
 
 
 
 
Denna är ändå lite ball!
 
Lite känsla har jag ändå för det eller? Detta var första gången jag sitter och knåpar ihop sånna här collage och jag tar tillbaka det jag skrev ovan, det var ganska kul att göra det hehe...
 
´Tycker ni såna här inlägg är bra inlägg, liksom interresant och kanske lite inspo?
 
Emelie
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0