Tävlings dag!

Igår hade vi fullt upp, kl tio hade vi arbetsdag i stallet. När den var klar åkte vi bort till Anna och Emelie för att hoppa Priffe och Debbie. Efter det åkte vi bort till mitt stall där Winnie hade blivit riden av Evelina. När vi kom dit började vi med alla tävlings förberedelser. Ponnyn fick sig ett ordentligt bad, han blev så vit! Efter det putsade vi och sånt! Tog en promenad med Winnie så han skulle torka innan vi bytte till ett regntäcke med hals för att han ligger ner och sover och vill inte att han ska få bajs fläckar på sig som han har varenda dag.

Sedan åkte vi hem till mig och hade allmänt kul. Jag har vaknat lite tidigare än Anna och Emelie för jag ska hoppa in i duschen. Är det någon av er som ska till Billdal idag? :)

Kram Alexandra



Kommentarer
Bella

Hej vilken fin blogg! :) hur är de med er? :)
Bloglovin byte? :D

2013-04-21 @ 19:39:34
URL: http://bellaochmalin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0