tävlingsgroomare idag!

Min syster och Alexandra ska tävla div 1 idag med Nääs laget. Jag följer med som tävlingsgroom. Gud vad Alex och Anna står i tjänst till mig när jag ska ut och tävla med Priffe haha! hela eftermiddagen gick åt att fixa inför idag, jag knoppade både Debbie och Winne och hjälpte Anna med diverse tävlingsförberedelser.
 
Vi är uppe tidigt då vi ska vara i allingsås kl 8 idag, så vi kommer faktiskt äte frukost i bilen. Pappa kommer fixa frulle när vi är i stallet och fixar det sista inför lastning och avfärd haha! :D Tänk vad ens föräldrar ställer upp för oss, hur mycket pengar dom spenderar, kör en hit och dit. Jag är verkligen tacksam för att just mina föräldrar är just mina!
 
Jag gjorde lite inställda inlägg igårkväll så ni har lite att läsa om medans vi är borta! ;)
 
 
 
Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0